آشنایی با خدمات دستگاه پانچ سی ان سی Euromac (پانچ cnc)

یکی از روش های موثر و پرکاربرد در سوراخ کاری و ایجاد حفره یا برجستگی در انواع متریال های علی الخصوص ورق های فلزی و کاغذی تا چوبی ، پانچ کردن به وسیله ابزار آلات پیشرفته و دستگاه خم‌کاری می‌باشد.

واژه ی پانچ به معنای سوراخ کردن و ایجاد فرم های دلخواه و خم کاری ورقهای فلزی می باشد. پانچ ورقه فلزی معمولا به وسیله ی دستگاه پرس پانچ انجام می شود.

عمل پانچ ورقه فلزی این گونه است که ابتدا به ابزاری به نام دستگاه پانچ، نیرو وارد می‌شود تا به داخل قطعه فلزی وارد شده و با برش دادن قطعه، در آن سوراخ ایجاد کند.

معمولا در عملیات پانچ ورق های فلزی، یک تکه قراضه فلزی که از محل سوراخ بریده می‌شود، به داخل حفره حدیده می‌افتد. بسته به نوع و جنس قطعه‌ای که پانچ می‌شود، این قطعات قراضه ممکن است بازیافت شده و دوباره استفاده شوند یا دور ریخته شوند. یکی از دستگاه های با کیفیت و نوین برای انجام خدمات پانچ، دستگاه پانچ سی ان سی یورومک ایتالیایی می باشد. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی خدمات پانچ این دستگاه بپردازیم…

مزایای پانچ CNC یورومک

  • قابلیت ایجاد سوراخ های زیاد بر روی ورق با دقت بالا و سرعت بالا
  • دقت در سطح مطلوب
  • سرعت برش خوب
  • قابلیت ایجاد برآمدگی (فک) بر روی ورق
  • کیفیت بالا در ایجاد سوراخ ها


پانچ سی ان سی ورق به چه معناست؟

واژه ی CNC از ابتدای کلمات Control Numerical Computer تشکیل شده است. این جمله به معنای کنترل عددی کامپیوتر می باشد. این موضوع به این معناست که دستگاه CNC یورومک ایتالیایی دستگاه پانچی است که در آن حرکت همه محورها و عملیات ماشین کاری توسط یک کامپیوتر کنترل می شود.

پیش از تولید دستگاه های سی ان سی، نسل اول اين دستگاه ها NC انجام عملیات پانچ ورق های فلزی را برعهده داشتند که این دستگاه ها كامپيوتر نداشتند و دستگاه طبق منطقی خاص دستورات را درك مي كرده و انجام می داده است.

با پیشرفت علم و پیشرفت ماشین آلات صنعتی ، استفاده از دستگاه های CNC نیز تغییرات زیادی پیدا کرد و این دستگاه ها نیز خدمات متنوعی همچون : واتر جت، وایر کات، لیزر کات، cnc فرز ، خدمات پرس برک یا خدمات CNC پانچ جهت برش و اعمال اشکال پیچیده برروی ورق های فلزی را ارائه می دهند.

نحوه کار با دستگاه پانچ سی ان سی یورومک

برای استفاده از دستگاه پانچ سی ان سی یورومک ابتدا طرح مورد نظر توسط نرم افزارهای اتوکد AutoCad یا CAM طراحی می شود و سپس به دستگاه پانچ وارد خواهد شد. معمولا برای اعمال پانج روی فلزات ، بازوهای دستگاه، شیتهای فلزی را درجهت محور افقی و عمودی حرکت می دهند تا جایی که محل مورد نظر جهت کات، زیر رام پانچ قرار گیرد و با اعمال فشار، توسط قالب های برش لیزر ، شیت پانچ شود. شکلهایی که می توان توسط این دستگاه پانچ ایجاد کرد میتوانند به سادگی اشکال هندسی نظیر دایره ، مربع ، لوزی باشند.

معایب پانچ سی ان سی توسط دستگاه سی ان سی یورومک

  • توانایی پایین تر در برش قوس ها و اشکال curve
  • قابل استفاده تا ورق 4,3
  • محدود شدن به قالب
  • ایجاد پلیسه در کار

معرفی ویژگی های دستگاه پانچ سی ان سی یورومک

دستگاه پانچ یورومک ایتالیا یکی از دستگاه های پیشرفته در صنعت پانچ ورق های فلزی می باشد که در سال 2009 در کشور ایتالیا ساخته شد. معمولا دستگاه های پانچ سی ان سی برند یورومک دارای یک عدد مولتی تولز 6 تایی دستگاه دارای سه ایستگاه چرخشی D Station بوده و امکان چرخش هر ابزار از 0 تا 360 را دارا میباشد. همچنین دستگاه پانچ سی ان سی یورومک دارای نرم افزار آفلاین می باشد.


خدمات شرکت لمبه کاران زرین در زمینه دستگاه پانچ سی ان سی یورومک

شرکت لمبه کاران زرین با دارا بودن دستگاه تمام اتوماتیک پانچ CNC از شرکت Euromac آماده ارائه خدمات و پذیرش و تحویل هر گونه سفارش ساخت قطعات فلزی با کیفیت بالا و استانداردهای جهانی می‌باشد.خدمات دستگاه پانچ CNC یورومک یعنی توانمندی و تولید انواع قطعات فلزی، فیبر، تفلون و … از ورق به هر ابعاد.

  • انواع اشکال هندسی و غیر هندسی بر روی انواع ورق‌های فلزی و غیره
  • ایجاد فرم‌های ممتد و مختلف
  • حکاکی
  • مارک زنی
  • سرعت و دقت بسیار بالای ماشین کاری با به کار بردن سیستم کنترل کامپیوتری و به حداقل رساندن اشتباهات در تولید
  • امکان ماشین کاری قطعات به صورت سری و با با قابلیت تکرار
  • کاهش زمان تولید و کاهش خطای انسانی
 

پانچ cnc, خدمات پانچ cnc, خدمات پانچ ورق, پانچ ورق

لمبه کاران زرین

لمبه کاران زرین

شرکت لمبه کاران زرین با بیش از نیم قرن سابقه در زمینه طراحی و تولید انواع سقف کاذب با تنوع طرح و رنگ بالا آماده ارائه محصولاتی با کیفیت بالا می‌باشد.

تلفن‌های تماس   22911813-021 (10خط)

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد لمبه کاران زرین محفوظ می‌باشد.
طراحی وب