لوور آلومینیومی در کجاها استفاده می شود؟

برای زیبا سازی و پوشش دادن سقف و حتی تاسیسات داخلی می توان از سقف کاذب استفاده نمود تا علاوه بر زیبایی بخشیدن به سقف به افزایش مقاومت و ایمنی تاسیسات نیز کمک شود. استفاده از سقف کاذب آلومینیومی این امکان را می دهد تا هنگامی که نیاز است در تاسیسات تعمیر یا تغییری انجام شود.

 

سقف کاذب لوور آلومینیوم از پیشرفته ترین سیستم های اجرای سقف و نوعی سقف نواری باز بوده که به سقف های تیغه ای مشهور هستند. این سقف کاذب در مدل های مختلفی از جمله قوسی، متحرک، دکوراتیو، نواری و ترکیبی قابل اجرا بوده و با دارا با طرح ها و رنگ های مختلف نمای زیبایی به فضا بخشیده و طرفداران زیادی دارد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با سقف کاذب لوور آلومینیومی آشنا نموده و به بررسی ویژگی ها و کاربرد های آن بپردازیم.

سقف کاذب لوور آلومینیوم چیست؟

سقف لوور آلومینیومی نوعی سقف کاذب غیر باربر و نواری می باشد که به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی بتواند در ارتفاعات مختلف سقف و تاسیسات را بپوشاند. سقف های لوور یا Louver Ceiling System، در صورتی که از ورق های با ضخامت بالا، آلیاژ مناسب، مقاومت بالا و مقطع مناسب ساخته شود از انواع سقف های کاذب دیگر از جمله لوکسالون یا دامپا از استحکام بیشتری برخوردار هستند .

سقف کاذب لوور آلومینیوم چیست؟

کاربردهای سقف کاذب لوور آلومینیوم

در مکان های که دارای دسترسی با عرض کوتاه بوده و جزئی از راهرو محسوب می شوند مانند فضا های مختلف، آموزشگاه ها، مراکز درمانی، ادارات، ایستگاه های مترو، ترمینال های مختلف مسافربری، مراکز تجاری، باشگاه های ورزشی و… معمولا از سقف کاذب لوور آلومینیوم استفاده می شود. علاوه بر آن می توان برای ایجاد سایه به خصوص در ساختمان های جنوبی از سقف کاذب لوور آلومینیوم در زیر سقف ها و روی نورگیر آن به صورت پیش آمدگی استفاده نمود.

لوور آلومینیومی در کجاها استفاده می شود؟

همان طور که به آن اشاره شد از این نوع سقف های کاذب می توان در اکثر اماکن عمومی به خصوص در راهرو های آن ها استفاده نمود اما قبل از نصب لوور آلومینیومی آن باید به معماری، کاربری و ارتفاع سقف آن مکان توجه نمود تا بهترین انتخاب را داشت و بتوان جلوه زیبا و مدرنی را به فضا بخشید.پیشنهاد می شود تا در تولیدی ها و مراکز صنعتی از سقف کاذب لوور آلومینیوم استفاده نشود زیرا در اغلب این مکان ها مواد اولیه های مورد استفاده قرار می گیرد که سبب ایجاد خوردگی و آسیب در آلومینیوم خواهد شد.

کاربرد انواع لوور آلومینیومی چیست؟

لورر ها در نمونه های مختلف به بازار عرضه می شوند که چند نمونه از پرکابرد ترین آن ها ورق آلومینیومی، پروفیل آلومینیومی می باشند که مشتریان با توجه به نیاز های مختلف می توانند نمونه مورد نظر را انتخاب و در مکان مورد نظر استفاده نمایند. از مهم ترین کاربرد های لوور آلومنیوم می توان به استفاده از آن در سقف های کاذب اشاره کرد علاوه بر آن لوور می تواند به عنوانی نوعی تابش بند به شکل منقطع در نمای ساختمان بکار برده شده و دید و میزان تابش آفتاب را تا حد زیادی کاهش دهد. لوور آلومینیوم همچنین برای پوشاندن تاسیسات مختلف در نمای ساختمان وبخشیدن ظاهری مورد قبول و شیک به بنا و بالا بردن مزایای آن کاربرد فراوانی دارد.

ویژگی های سقف کاذب لوور آلومینیوم


ویژگی های سقف کاذب لوور آلومینیوم

  1. قابلیت شستشو
    سقف کاذب لوور آلومنیوم را در صورتی که پس از مدتی آلودگی های مختلفی مانند، غبار، چربی و دوده جذب آن شد می توان به آسانی چه شخصا و چه با کمک شرکت های خدماتی مورد شستشو قرار داد.
  2. زیبایی و دکوراتیو بودن
    این سقف کاذب به دلیل تنوع طرح و رنگ بالا می توان به راحتی با دکوراسیون مورد نظر ست شده و با شکل دهی مناسب به فضا ظاهری شیک به محیط ببخشد. علاوه بر آن با به کار بردن از سقف کاذب لوور در نور پردازی داخل ساختمان می توان جلوه های خاص و منحصر بفردی به فضا داد.
  3. وزن سبک
    این نوع سقف کاذب بسیار سبک وزن بوده و دارای بار اضافی نمی باشد بنابراین در مدت زمان طولانی تری دفرمه می شود.
  4. سازگار بودن با سیستم روشنایی خطی
    سقف کاذب لوور آلومینیوم قابلیت نورپردازی به صورت مدولار را دارا بوده می توان از آن ها چه به صورت سطحی و چه از پشت عملیات نورپردازی را انجام داد.
  5. آکوستیک بودن به دلیل ساختار خطی
    این سقف کاذب به میزان قابل توجهی از ورود و خروج صدا های آزار دهنده در مکان های مختلف از جمله سینماها و استودیوها جلوگیری می نماید که این موضوع مزیت مهمی محسوب می شود.
  6. امکان ادغام با سقف‌های دیگر
    سقف کاذب لورر در صورت نیاز به راحتی با سقف های دیگر که به صورت باز می باشند قابل ترکیب هستند و می توان با ترکیب آن ها ساختار زیبایی را پدید آورد.

قیمت لوور آلومینیومی

قیمت لوور آلومینیومی مورد استفاده در داخل و نمای ساختمان با توجه به متراژ و محل قرارگیری آنها متفاوت است.از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت لوور آلومینیومی میتوان به قیمت آلومینیوم خام - شکل و سایز لوور- فاصله لوورها از یکدیگر- نوع پوشش رنگ و....... اشاره کرد.

برای آگاهی ازشرایط فروش و قیمت میتوان با واحد فروش تماس حاصل نماید.

 

لوور آلومینیومی, قیمت لوور آلومینیومی, تولید لوور آلومینیومی, اجرای لوور آلومینیومی

لمبه کاران زرین

لمبه کاران زرین

شرکت لمبه کاران زرین با بیش از نیم قرن سابقه در زمینه طراحی و تولید انواع سقف کاذب با تنوع طرح و رنگ بالا آماده ارائه محصولاتی با کیفیت بالا می‌باشد.

تلفن‌های تماس   22911813-021 (10خط)

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد لمبه کاران زرین محفوظ می‌باشد.
طراحی وب