معرفی سقف کاذب بارکدی

معرفی سقف کاذب بارکدی

اين سقف در زمره کارهای جديد فلزی بوده و نام آن برگرفته از شکل ظاهری آن به بارکدهای روی اجناس میباشد. سقف بارکدی علاوه بر زيبايی، جلوه ويژه و سبک بودن قدرت انتخاب کارفرما را نسبت به چيدمان و رنگ ورق ها افزايش می دهد.

همچنين انتخاب روشنايی را براي کارفرما تسهيل نموده و دسترسی به سقف اصلی را آسان مینمايد.

مراحل اجرای سقف کاذب بارکدی

براي اجرای سقف کاذب بارکدی ميبايست ابتدا با توجه به سقف سازه ای و محل قرارگيری تاسيسات اقدام به آويز گرفت با پروفيل U36  نمود نکته مهم در گرفتن اين آويز ها فاصله آنها از يکديگر ميباشد به طوری که اين فاصله ميبايست مابين 90 سانتی متر تا 110 سانتی متر باشد . نکته مهم ديگر در رابطه با آويز ها طول آنها ميباشد که تحت هر شرايطی اين طول نبايد از 120 سانتي متر بيشتر باشد براي حل اين مشکل در فاصله های بيشتر ميبايست اقدام به آهنگری در جهت خلاف سقف سقف بارکدی نمود.

جنس و ابعاد سقف هاي بارکدی

جنس و ابعاد سقف هاي بارکدی ميتواند از آلومينيوم يا گالوانيزه باشد و در رابطه با ابعاد آن شرکت لمبه کاران زرين اين توانايی را دارد تمام ابعاد مورد نياز کارفرمايان را تامين نمايد ، اما ابعاد متداول براي اين نوع سقف ها 2.5- 4.5-6-12 سانتی متری ميباشد که با توجه به چيدمان نقشه در طول هاي 200يا 250 سانتی متر توليد شود.

قیمت سقف کاذب بارکدی

قيمت سقف بارکدی مورد استفاده در داخل ساختمان با توجه به متراژ و محل قرارگيری آن‌ها متفاوت است. از جمله عوامل تاثير گذار در قيمت سقف بارکدی ميتوان به قيمت آلومينيوم خام يا گالوانيزه - شکل و سايز بارکد‌هاي خطي - عرض و تراکم بارکدها از يکديگر- نوع پوشش رنگ و....... اشاره کرد.

برای آگاهی ازشرايط فروش و قيمت ميتوان با واحد فروش تماس حاصل نمايد.

لمبه کاران زرین

لمبه کاران زرین

شرکت لمبه کاران زرین با بیش از نیم قرن سابقه در زمینه طراحی و تولید انواع سقف کاذب با تنوع طرح و رنگ بالا آماده ارائه محصولاتی با کیفیت بالا می‌باشد.

تلفن‌های تماس   22911813-021 (10خط)

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد لمبه کاران زرین محفوظ می‌باشد.
طراحی وب